środa, 22 lipca 2015

...

Nie miałam pojęcia jak nazwać ten post dlatego wszystko co zaraz przeczytacie zostało nazwane bardzo oryginalnie-mianowicie "...". Na samym wstępie postanowiłam, że nie będę tłumaczyć się dlaczego tak długo mnie nie było, powiedzmy, że miałam swoje powody i na tym te tłumaczenie zakończę. Jak sami możecie zauważyć mam nowy design i powiem wam szczerze, że to nadal nie jest to co chciałam uzyskać, ale jestem z siebie dumna, ponieważ to co widzicie to moja zasługa. Chciałam zrobić jeszcze kilka małych dodatków ale to jednak za dużo nerwów mam nadzieję, że za jakiś czas, spróbuję jeszcze raz i może się uda. A i jeszcze coś chciałam żeby ktoś mi zrobił design ale pisałam do 3 dziewczyn (oczywiście nie na raz) i każda z nich napisała, że to zrobi-oczywiście żadna się nie wywiązała. Denerwują mnie tacy ludzie, na których myślisz, że możesz ufać a się nie wywiązują-narobiły mi tylko nerwów.

A odchodząc od tych nieprzyjemnych tematów przejdźmy do przyjemniejszych tematów. Mamy wakacje! Kocham, kocham, kocham pływać w wodzie, móc długo spać i żyć chociaż przez te 2 msc. bez zoobowiązań-to takie cudowne i odprężające. Szkoda tylko, że złapało mnie przeziębienie i siedzę w domu (dlaczego zawsze w wakacje?!), ale miejmy nadzieję, że szybko się wykuruję.

Sesja, którą widzicie na dole jest sprzed ok. miesiąca, ale chciałam wam te zdjęcia pokazać. Na tej sesji też się denerwowałam (jak sami możecie zauważyć, jestem bardzo nerwowa) ale jak tu się nie denerwować, kiedy twoja koleżanka nie umie wyostrzyć zdjęcia, tak naprawdę z 150 zdjęć jest ok. 15 wyostrzonych, no ale trudno.

Napiszcie w komentarzach co was denerwuję ;)









bluza-Diverse/spodnie-Sinsay/kurtka-Sinsay/buty-New Balance

49 komentarzy:

  1. Hahaha ja również z sesji mam 150 zdj, z czego z 20 jest dobrych xd
    Też jestem osobą, która szybko się denerwuję. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż- nie wszystkie zdjęcia są idealne :D

      Usuń
  2. Ja też się szybko denerwuję.Ja mam mało sesji,częściej walczę z samowyzwalaczem. :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam jak robić bo nie posiadm takiego pilota.. Ale chyba zacznę chodzić na sesję z mamą :D

      Usuń
  3. ja też baardzo szybko się denerwuję, ale najbardziej mnie denerwuje jak ktoś kogoś ocenia po wyglądzie albo po plotkach, ludzie muszą się poznać żeby stwierdzić jacy są :) bardzo ładna kurtka i bluza :)
    nie dziwie, że się denerwowałaś skoro koleżanka nie umiała wyostrzyć zdjęć :D
    Zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to denerwuję :) Cieszę się, że nie tylko mnie to wkurza :D

      Usuń
  4. ja staram się nie denerwować, ale bardzo irytuje mnie jak ktoś nie znając mnie ocenia i hejtuje....
    zdjęcia są prześliczne, jesteś piękniutka! buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz piękny uśmiech *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są fajne, chociaż, jak mówisz, troszkę stare :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko mozna mnie wyprowadzic z rownowagi, ale probuje nad soba pracowac i z tym walczyc :) ale nienawidze jak ktos obgaduje kogos przy mnie, albo ocenia po pozorach..

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ogólnie bardzo cierpliwa, ale gdy ktoś nie umie czegoś zrobić łatwo się wkurzę :D

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda
    Oraz na nowe zdjęcia :)
    Naciowe Fotografie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też należę do grona osób, które dość szybko się denerwują :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia, strasznie podobają mi się te new balance <3 a co mnie wkurza? samotność.

    nowy post -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Też często mam tak ze zdjęciami. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ogólnie to jestem bardzo niecierpliwa i szybko się denerwuję, a co mnie denerwuje to zależy od humoru :D
    świetne zdjęcia :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię pracować z osobą, która lubi robić zdjęcia i chce się jej, a gdy robi mi byle jakie i nieostre, to też się denerwuję. :) Kocham móc żyć beztrosko w wakacje!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziewczyny kochają chodzić na sesję ;)

      Usuń
  14. Fajnie, że wróciłaś :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zdjęcia :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też takie coś denerwuje :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie denerwują przede wszystkim ludzie, a zwłaszcza Ci, których inteligentnymi nazwać nie można.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez jestem przeziębiona ;(
    Świetna sesja! ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie lubię, gdy ktoś mi robi kiepskie zdjęcia, bo to bardzo denerwuje. ;/

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem doskonale jak to jest kiedy z 150 zdjęć wychodzi 15 :')
    Poklikasz w linki z tego postu i w banery po prawej stronie? Będę wdzięczna. + Masz może ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-soufeel_21.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam z 100 zdjęć a w poście jest tylko 3-4 hah :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    Masz przepiękne włosy :) Zazdroszcze ;D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie można winić koleżanki za to, że po prostu się nie zna na robieniu zdjęć. ;p Mnie denerwują rasiści.

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowiej :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! masz śliczne włosy
    obserwuje i zapraszam, miło mi będzie jak zostawisz coś po sobie :)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia ! <3 jakbym miała wypisywać rzeczy które mnie denerwują to musiałabym się rozpisać hahah
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń