wtorek, 30 grudnia 2014

Q&A-1

Hej <3 
Tak jak wam pisałam, dzisiaj czas na Q&A,  czyli odpowiedzi na wasze pytania. Bez zbędnego przedłużania zaczynamy!

1.Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?
-Hmm nie używam kosmetyków, więc trudno stwierdzić, ale mam nadzieję, że mogę zaliczyć pomadkę ochronną (bebe, klasyczna).
2.Co kojarzy ci się z wakacjami?
-Ojj dużo tego :D Słońce, jezioro, most, spodenki, topy, biesiada, ogniska, woda, kąpiel, stroje kąpielowe, wieczorne spacery, pyszne lody, dłuugie sny, brak zoobowiązań-wszystko co najlepsze <3
3.Ulubiony napój na wakacje?
-Najbardziej lubię po prostu wodę z lodem ;)
4.Kto zmotywował cie do prowadzenia bloga?
-hmm.. chyba nie było takiej osoby..
5.Twoje ulubione blogerki/vlogerki?
-Vlogerek jest mnóstwo i jeszcze więcej ! A ulubione blogerki-regularnie czytam bloga kiki, lucy i agaty :)
6.Ostatnio słyszana piosenka?
-Ja jestem fanką rapu dlatego piosnka nosi tytuł "tu umierają anioły".
7.Najgorszy film?
-Nie wiem .. nie przypominam sobie, żebym oglądała jakiś beznadziejny film..
8.Dzwonek na telefonie?
-Bardzo stary.. "B.R.O-czego chcesz" :D
9.Co czytasz?
-Lubię czytać :) Ale nie mam co ;D Ale myślę, że mogę napisać serie Harrego Pottera :)
10.Ulubiony serial i piosenka?
-Ulubiona piosenka co chwilę się zmienia.. A serial kocham i kochać będę "Czas honoru" <3
11.Osoby, które cie inspirują?
-Nie, nie będzie to ani gaga ani Cyrus ani nikt inny, kto jest sławny. Moją inspiracją są rodzice :)
12.Ulubione ciasto?
-Nie lubię ciast..
13.Wolisz czarny czy biały?
-Zależy, nie mogę wybrać ..
14.IPhone VS Samsung?
-Mój poprzedni telefon to był samsung i był naprawdę świetnie wykonany, nie miałam do niego żadnych zarzutów. IPhone nigdy nie miałam więc nie mogę wypowiedzieć się na jego temat :/ Lecz wydaję mi się, że i tak stawiam na samsunga.. Ale nie dam sobie ręki uciąć, że jest on lepszy od IPhone :D
15.Co uważasz o Kylie, Kendall, Jenner i Kim Kardashian?
-Nie interesują mnie oni tak samo ich życie, więc nie wypowiem się na ten temat :)
16.Masz jakieś inne pasje oprócz blogowania ?
-Nie raczej nie :P
17.Kim chcesz zostać w przyszłości?
-Ojj dużo tego :D Najbardziej chciałabym założyć własną firmę ;D
18.Ile masz lat?
-14..
19.Chciałabyś założyć kanał na YT?
-Nwm.. kiedyś chciałam a teraz narazie mnie do tego nie ciągnie..





To ostatni post w tym roku- życzę Wam cudownego roku 2015 ! Zero złości, smutku, dobrych ocen, zdrowia,szczęścia, najlepszego świadectwa, cudownych wakacji, niezapomnianych urodzin i chwil ! Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń ! :)

37 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    To do usłyszenia w 2015 :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubie pomadki ochronne haha :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, fajne Q&A. Zajrzysz na mojego bloga? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia :)
    http://bunbons.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku to słodkie, że Twoją inspiracją są rodzice <3
    Śliczna ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak słodko, że sądzisz, że to słodkie :D ;*
      Dziękuje :3

      Usuń
  6. Fajny blog :) Ja dopiero zaczynam. Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)

    http://talia-talcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kończę z wzajemną obserwacją.. :)

      Usuń
  7. piekne wlosy i oczy ;)

    Szczęśliwego Nowego roku 2015! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i odpowiedz u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. ♥MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujeeee <3 Kończę z wzajemną obserwacją .. ale z chęcią zajrzę na bloga :)

      Usuń
  8. fajne odpowiedzi :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny Q&A :) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Też najczęściej czytam blog Lucy , Kiki i Agaty :)
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/2015/01/choies.html - poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis ! a ty masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też czytam Szczurka bloga<3 kocham! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi, na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo :)
    Pozdrawiam ;*
    Zapraszam do mnie, może zostawisz coś po sobie ? ;)
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super odpowiedzi i zdjęcia ;]
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/ill-tell-you-my-sins-so-you-can-sharpen.html

    OdpowiedzUsuń
  15. hej jeżeli chcesz design napisz na email: julia.orda@wp.pl (opisz tam co chcesz zmienić) :) chętnie go zrobimy:)

    http://jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi, jesteś baaardzo ładna! :)
    Pozdrawiam <3
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oglądałam beznadziejny film. "Spadaj, tato". To było tak żałosne, że nie wiem, jak wytrwałam do końca...
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak robię na zamówienie wygląd bloga :) Napisz tu --> victoriaoffmanska@gmail.com

    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. masz piekne oczy ♥

    obserwujemy kochana? zacznij i daj znać u mnie,
    abym mogła się odwdzięczyć♥
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń