wtorek, 1 kwietnia 2014

Chora, prima aprilis ..

Hei. Dzisiaj jestem chora, rano bolał mnie brzuch, a teraz gardło. Więc do 12 spałam, a teraz oglądam i się nudzę, dlatego postanowiłam dla was napisać.


Zdjęcia z niedzielnego spacerku ;*

Strasznie boli mnie gardło i myślę, że niedługo przestanie. Mam zamiar kręcić filmiki na YT .. Chcecie ?
I piszcie o czym chcecie posty i jak już to też filmiki.. Dzisiaj już przyjaciółka mnie wkręciła.
paaaa.. ;***

A wy już zostaliście wkręceni, albo kogoś wkręciliście ? 

12 komentarzy:

  1. ja wkręciłam mamę, że oblałam egzamin, bo dziś pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chcę <3
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja umówiłam się z kolegą i ustawiliśmy ze sobą związek na fb ;) wieczorem powiemy wszystkim że to ściema, ciekawe jak zareagują... ;D
    obserwujemy? daj znać u mnie ;3
    pozdrawiam cieplutko ;**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powrotu do zdrowia :) Obserwuję :)
    perfectlyunfabulousblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Kręć filmiki z chęcią obejrzę :) Obserwuję, może ty też zaobserwujesz?;) Pozdrawiam Claudetta♥ http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! *.* Ja wkręciłam moją mamę ;D

    Obserwujemy? :)
    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcionka <3
    Obserwuję i Zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com
    Zdrowiem szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)
    wikulollol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczny uśmiech! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś się o obserwację ! ja już obserwuję teraz ty ! :)

    OdpowiedzUsuń